Kontakta oss
Vi svarar gärna på dina frågor eller ser till att hänvisa dig till rätt kontaktperson. Du kan oss på telefon 020-120 00 15 eller via e-post på info@idunliv.se.
Kundsynpunkter
Hör av dig till oss om du upplever att vi behöver rätta till något. Snabbt, ärligt och utan krångel bemöter vi dina eventuella klagomål. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer, har du alltid rätt att få veta varför. Dessutom är dina synpunkter viktiga för oss då vi alltid vill bli bättre på det vi gör!
Klagomålsansvarig
Vi strävar efter att hantera alla klagomålsärenden skyndsamt, vilket i normalfallet innebär under 14 dagar. Skulle handläggningen dra ut på tiden mer än 14 dagar kommer vi hålla dig underrättad om handläggningen och anledningen till dröjsmålet. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer har du alltid rätt att få veta varför. Sabina Törnqvist är anmäld som klagomålsansvarig till Finansinspektionen.
Idun Liv Försäkring AB
Att: Klagomålsansvarig
Grev Turegatan 14
114 46 Stockholm
Telefonnummer: 020-120 00 15
Mailadress: kundsynpunkter@idunliv.se